Pages

Nuffnang Ads

History by Labels

Followers

TAGBOARD

Online Users


Seri says :

Seri Mas Nurwani

HI THERE. My name is seri mas nurwani! i'm 25 and married to my ♥: Faliq Esa. gosh i'm his wifey now:P

feel free to browse and read my blog. all written here is my personal opinion and story about my daily life and my wedding journey.don't get bored and enjoy! hehe

say hi? email me at seriwani@hotmail.com and let's be friend:)

Been Married :

My Vendors List

Nikah
Outfit(Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Hazlie Hamzah
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design

Berinai
Outfit (Bride) : Unaisah Azlan
Make Up : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik

Reception
Outfit (Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Deq Sha
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design
Accessories : Saiful Design

History of Good&Bad

April 21, 2010

Borak kosong:p



tuptaptuptap cepat betul masa berlalu. sudah hampir masuk bulan may.rasa macam baru je bulan january tiba-tiba dah nak masuk tengah tahun. tak best tak best. boleh tak nak sentiasa je kat awal tahun (dalam erti kata lain tak nak tua) hehe:p

tiba-tiba jugak rindu zaman belajar(walaupun xde lah lama sangat.2 tahun jer pun:p). zaman yang tak payah fikir apa-apa. cuma tahu gembira gembira gembira. berjalan sana sini kalau ada masalah pun masalah assignment jer lah.hewhewhew~ seronoknya time ituuu! nak putar balik masa boleh?? haha


 




my bestie - rindu momen-momen bersama mereka:)




and rindu jugak kat 'pakcik' yang rajin buat wallpaper untuk i . hiks:p

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©