Pages

Nuffnang Ads

History by Labels

Followers

TAGBOARD

Online Users


Seri says :

Seri Mas Nurwani

HI THERE. My name is seri mas nurwani! i'm 25 and married to my ♥: Faliq Esa. gosh i'm his wifey now:P

feel free to browse and read my blog. all written here is my personal opinion and story about my daily life and my wedding journey.don't get bored and enjoy! hehe

say hi? email me at seriwani@hotmail.com and let's be friend:)

Been Married :

My Vendors List

Nikah
Outfit(Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Hazlie Hamzah
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design

Berinai
Outfit (Bride) : Unaisah Azlan
Make Up : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik

Reception
Outfit (Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Deq Sha
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design
Accessories : Saiful Design

History of Good&Bad

December 05, 2010

niece

minggu yang agak kelam kabut, rasa semua benda jadi serentak.pening kepala.hehe


oh last friday kakak ipar dah selamat bersalin.syukur.terover due gak tu.ngeri dengar cerita. tengok dia nak berjalan pun ngeri.sakittt.ishh:s

eh ok ok tak nak cerita pasal tu..

memperkenalkan my first ever niece





nama tak konfirm lagi.mak bapak dia berebut nama lah tu.hahaha. tapi cadangan awal adalah nur iris damia . kalau masuk sekali nama bapak dia memang panjang lah.tapi takpe.gasakkk:p


cucu sulung of course lah semua excited kan. hehe.memang happy pun:D

kan dah kate excited:p 


serbu ramai-ramai. nasib baik baby bukan jenis yag menangis kuat. kalau menangis pun suara keluar sikitt sikit jer.

tengok tu.mata dia meliar jer tengok kitorang. comel gila. rasa nak picit-picit.haha


entry di sudahi dengan gambar kami dengan ucapan "secara rasminya kami dah jadi aunty dan uncle:P" <-dangggg.poyo gila.hahahaha

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©