Pages

Nuffnang Ads

History by Labels

Followers

TAGBOARD

Online Users


Seri says :

Seri Mas Nurwani

HI THERE. My name is seri mas nurwani! i'm 25 and married to my ♥: Faliq Esa. gosh i'm his wifey now:P

feel free to browse and read my blog. all written here is my personal opinion and story about my daily life and my wedding journey.don't get bored and enjoy! hehe

say hi? email me at seriwani@hotmail.com and let's be friend:)

Been Married :

My Vendors List

Nikah
Outfit(Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Hazlie Hamzah
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design

Berinai
Outfit (Bride) : Unaisah Azlan
Make Up : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik

Reception
Outfit (Bride+Groom) : Qudyn Aziz
Make Up : Deq Sha
Handbouquet : Hazlie Hamzah
Official Photographer : MadeByEpik
Dais : Saiful Design
Accessories : Saiful Design

History of Good&Bad

October 24, 2011

Entry isnin

.
.
.
last saturday tetiba angin rajin datang lalu puan suri rumah dihujung minggu ni membuat wardrobe cleaning. homak kau banyak betul lah baju rupanya. apsal lah selama ni selalu rasa takde banyak baju nak pakai. nampak sangat memang cari alasan nak bershopping. baju yang selambak dpn mata pun rasa cam takde.haha

sedang kemas mengemas di jalankan terpandang pulak baju-baju kawen yang tergantung cantik dlm sarungnya.


lalu.......


memberanikan diri sarung balik baju-baju tu sambil fefeeling balik perasan pengantin.hahaha

curious sangat nak tahu muat lagi ke tak. tihtihtih


dann...



omg!! baju nikah dulu yang longgar kini dah muat-muat. sobs. eh atau perlu rasa bersyukur sebab masih muat? kahkahkah.




2 comments:

nurul azida ahmad said...

kahkahkah! lawaks! nasib baik boleh pakai lagi..:)

Seri Mas Nurwani said...

memang nasib baik. boleh pulun pakai lagi.haha

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©